dimarts, 3 de gener del 2012

Qualsevol dia faré enllaços permanents

Jo no he felicitat a ningú estos nadals. Però mira, em sent generosa, i vos vaig a fer un regalet: un recull d'enllaços directes, per a escoltar música que fins fa un any, per a mi era desconeguda i que ara estic desvanida de poder tindre a l'abast. S'han creat coses de bona qualitat este any. I autosubsisteixen amb molt poca difusió en termes globals, o en àmbits molt localitzats i poc remunerats. 

N'hi ha més, clar, però he tingut la sort de conéixer a tota esta gent personalment. I no només brillen per la qualitat humana. Hi ha música d'alta qualitat al nostre país. Ací en teniu uns quants exemples. He intentat posar-vos enllaços on es poden escoltar. Si vos agraden, ja continueu esquadrinyant vosaltres, que material n'hi ha per a avorrir-se.... o distreure's i defensar-se de la moral que se'ns imposa a canvi del dret a posar un paperet minoritari en una urna cada quatre anys.




AMANIDA PEIOT:

ANDREU VALOR:

ARROP I TALLAETES:

ARTHUR CARAVAN:

BOTIFARRA:

CARLES DÉNIA:

CARLES PASTOR:

EL CORREDOR POLONÉS:

ESTEVE FERRE: (no el tinc localitzat, però el disc està molt guapet)

EVA DÉNIA:

FA BEMOLL:

GENT DEL DESERT:

HUGO MAS.

LES MAEDÉUS:

LILIT I DIONÍS:

MI SOSTINGUT:

MIQUEL GIL:

OLIVA TRENCADA:

ORXATA SOUND SYSTEM:

OVIDI TWINS:

PAU ALABAJOS:

PELANDRUSCA:

PHIL DE VIENT:

SENIOR I EL COR BRUTAL:

SIGARRITO JOU: (estan gravant les cançons, per a fer el disc pròximament)

TONI DE L'HOSTAL:
          VERDCEL: 
                    http://www.verdcel.com/

Per a xiquets:

DANI MIQUEL:

ELS PABORDETS:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada